Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Διασυλλογικό πρωτάθλημα BV 2015 - Όροι ανάληψης διοργάνωσης ομίλων & Final 4



Ανακοινώθηκαν οι διαδικασίες ανάληψης της διοργάνωσης των Ομίλων του Διασυλλογικού Πρωταθλήματος Beach Volley 2015. Η διοργάνωση που έχει από πέρσι επίσημο χαρακτήρα, θα  διεξαχθεί σε δυο (2) Φάσεις, Προκριματική & Τελική Φάση. Η Προκριματική Φάση θα διεξαχθεί σε Ομίλους, κατά τον μήνα Μάιο 2015. Η κατάρτιση των Ομίλων θα γίνει με Γεωγραφικά κριτήρια και ανάλογα με τις συμμετοχές των Σωματείων. Η Τελική Φάση θα διεξαχθεί με την μορφή Final-4 το τον Ιούνιο 2015. Οι ακριβείς ημερομηνίες διεξαγωγής των προκριματικών θα ανακοινωθούν έγκαιρα από την Ένωση και οι ημερομηνίες των τελικών από την Ε.Ο.ΠΕ.
Οι Δηλώσεις συμμετοχής των Συλλόγων θα κατατεθούν στην Ένωση μέχρι την Δευτέρα 4 Μαΐου 2015. Η Δήλωση Συμμετοχής είναι δεσμευτική.
Κάθε Σύλλογος που θα δηλώσει συμμετοχή σε τουρνουά του Πανελλήνιου Διασυλλογικού Πρωταθλήματος Beach Volleyball Ανδρών - Γυναικών 2015 καταβάλει ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΙΚΟΣΙ ΕΥΡΩ (20 ) για ΚΑΘΕ τουρνουά.
Υπενθυμίζεται ότι, στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Beach Volley2015, θα γίνουν δεκτοί και Σύλλογοι που με βάση το καταστατικό τους καλλιεργούν το beach volleyball.

Κάθε ενδιαφερόμενος φορέας που επιθυμεί να αναλάβει την διοργάνωση Ομίλου της 1ης Φάσης ή του τελικού Τουρνουά, πρέπει να εκδηλώσει το ενδιαφέρον του μέχρι τις 18 Μαΐου 2015, με αποστολή email στο: bvregistration@volleyball.gr.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Το Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Beach Volley Ανδρών-Γυναικών 2015, θαδιεξαχθεί σε δυο (2) Φάσεις:
• Προκριματική Φάση
• Τελική Φάση
Η Προκριματική Φάση θα διεξαχθεί σε Ομίλους. Η κατάρτιση των Ομίλων θα γίνει με Γεωγραφικά κριτήρια και ανάλογα με τις συμμετοχές των Σωματείων.
Η Τελική Φάση θα διεξαχθεί µε την µορφή Final-4.


Συνδιοργανωτής φορέας των Τουρνουά της 1ης Φάσης μπορεί να είναι Σωματείο, Φορέας Τοπικής Αυτοδιοίκησης ή Ιδιώτης / Εταιρεία που αναλαμβάνει τις παρακάτω υποχρεώσεις:
Γήπεδα – Εγκαταστάσεις
- 1 κεντρικό και 1 βοηθητικό γήπεδο διαστάσεων 20Χ30 μ με καθαρή άμμο 35-40 εκ βάθους.
- Εναλλακτικά η διοργάνωση φιλοξενείται σε 1 γήπεδο, αυξάνοντας το αγωνιστικό πρόγραμμα του κυρίως ταμπλό κατά 1 ημέρα (και άρα τις διανυκτερεύσεις και διατροφές), ενώ απαιτείται τοποθέτηση φωτισμού σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές του αθλήματος
- Εξέδρες θεατών για κεντρικό γήπεδο 200 θέσεων
- Στεγασμένος χώρος για Γραμματεία Αγώνων – γραφείο διοργάνωσης με παροχή internet
- Τουαλέτες και ντους σε επαρκή αριθμό
- Φύλαξη και τακτική καθαριότητα εγκατάστασης
- Ασφάλιση αστικής ευθύνης για το σύνολο των εγκαταστάσεων
- Τοποθέτηση και χρήση ηχητικής εγκατάσταση
Διαμονή - Διατροφή:
- Διατροφή για τους συμμετέχοντες αθλητές / αθλήτριες και για τέσσερα (4) το ανώτερο γεύματα (μεσημέρι/βράδυ) και για τις ημέρες Παρασκευή (βράδυ), Σάββατο (μεσημέρι-βράδυ) και Κυριακή (μεσημέρι). Η διατροφή πρέπει να γίνεται στις εγκαταστάσεις του τουρνουά (ει δυνατόν)
- Διαμονή διαιτητών και εκπροσώπων ΕΟΠΕ, με ανώτερο τα τέσσερα (4) δωμάτια και για τρείς (3) διανυκτερεύσεις (Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή)
Προσωπικό
- Αποζημίωση Τεχνικού Εκπροσώπου της ΕΟΠΕ για σύνολο πέντε (5) ημερών, με ημερήσια αποζημίωση 50 €.
- Την εξασφάλιση και αποζημίωση του προσωπικού για την ομαλή διεξαγωγή της διοργάνωσης και συγκεκριμένα
• Τοπικό Επικεφαλή Συντονισμού
• Τεχνικό Υπεύθυνο Εγκαταστάσεων
• Υπευθύνους γηπέδων - εργάτες
• Δώδεκα (12) τουλάχιστον παιδιά για ball boys-girls
• Γιατρό διοργάνωσης
Μετακίνηση διαιτητών-προσωπικού ΕΟΠΕ
Κάλυψη εξόδων μετακίνησης διαιτητών και εκπροσώπων της ΕΟΠΕ (Μέσα Μαζικής μεταφοράς) σύμφωνα με σχετική λίστα που θα αποσταλεί από την ΕΟΠΕ (δεν απαιτείται για τουρνουά εντός Αττικής)

ΠΑΡΟΧΕΣ ΣΕ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ
Σε περίπτωση κάλυψης όλων των παραπάνω υποχρεώσεων, ο συνδιοργανωτής έχει τα ακόλουθα αντισταθμιστικά οφέλη:
− Το 75% του συνολικού marketing της διοργάνωσης στις πινακίδες διαφημιστικής προβολής γύρω απο τον αγωνιστικό χώρο (συνημμένο σχέδιο)
− Λογότυπο στις αγωνιστικές εμφανίσεις των αθλητών
− Κεντρική Συνέντευξη Τύπου στην Αθήνα
− Παρουσίαση και λογότυπο του Συνδιοργανωτή στο επίσημο Site της ΕΟΠΕ
− Απονομή μεταλλίων στους αθλητές από τον Συνδιοργανωτή και τους Χορηγούς του
− Παραχώρηση αθλητικού εξοπλισμού της διοργάνωσης από την ΕΟΠΕ.
   Ο διοργανωτής αναλαμβάνει το κόστος μετακίνησης και επιστροφής του
− Προετοιμασία και εκτέλεση αγωνιστικού προγράμματος της διοργάνωσης από προσωπικό της ΕΟΠΕ
− Ορισμός και αποζημίωση των διαιτητών της διοργάνωσης από την ΕΟΠΕ
− Παραγωγή & αποστολή ταυτότητας διοργάνωσης και στοιχείων branding από ΕΟΠΕ

ΟΡΟΙ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΕΛΙΚΟΥ ΤΟΥΡΝΟΥΑ
Συνδιοργανωτής φορέας του Τελικού Τουρνουά μπορεί να είναι Σωματείο, Φορέας Τοπικής Αυτοδιοίκησης ή Ιδιώτης / Εταιρεία που αναλαμβάνει τις παρακάτω υποχρεώσεις:
Γήπεδα – Εγκαταστάσεις
− Minimum 1 κεντρικό και 1 βοηθητικό γήπεδο διαστάσεων 20Χ30 μ με άμμο 35-40 εκ. καθαρή από ξένα σώματα. Εναλλακτικά η διοργάνωση φιλοξενείται σε 1 γήπεδο, αυξάνοντας το αγωνιστικό πρόγραμμα του κυρίως ταμπλό κατά 1 ημέρα (και άρα τις διανυκτερεύσεις), ενώ απαιτείται τοποθέτηση φωτισμού σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές του αθλήματος
− Εξέδρες θεατών για κεντρικό γήπεδο 400 θέσεων
− Δύο στεγασμένους χώρους για Γραμματεία Αγώνων και Γραφείο Τύπου διοργάνωσης με παροχή internet
− Τουαλέτες και ντους σε επαρκή αριθμό
− Φύλαξη και τακτική καθαριότητα εγκατάστασης
− Ασφάλιση αστικής ευθύνης για το σύνολο των εγκαταστάσεων
− τοποθέτηση και χρήση ηχητικής εγκατάσταση
Διαμονή – Διατροφή:
- Έως 30 δίκλινα για 3 διανυκτερεύσεις σε όσους δικαιούνται βάση της προκήρυξης του Πρωταθλήματος. Οι διανυκτερεύσεις αφορούν αθλητές, διαιτητές, προσωπικό, VIP.
- Η φιλοξενία πρέπει να γίνεται σε ξενοδοχεία που βρίσκονται σε απόσταση όχι μεγαλύτερη των 500 μ από τα γήπεδα, αλλιώς χρειάζεται και η φροντίδα της μετακίνησης και περιλαμβάνει πλήρη διατροφή 2 γευμάτων και 1 σνακ ημερησίως, με έναρξη το βράδυ της Παρασκευής, μέχρι το πρωϊνό της Δευτέρας, μετά την λήξη του Τουρνουά.
Προσωπικό
- Αποζημίωση Τεχνικού Εκπροσώπου της ΕΟΠΕ για σύνολο πέντε (5) ημερών, με ημερήσια αποζημίωση 50 €.
- Tην εξασφάλιση και αποζημίωση του προσωπικού για την ομαλή διεξαγωγή της διοργάνωσης και συγκεκριμένα
• Τοπικό Επικεφαλή Συντονισμού
• Διοικητικό Υπεύθυνο (φιλοξενίες, οικονομικά κλπ)
• Υπεύθυνο Εγκαταστάσεων (τεχνικό)
• Υπευθύνους γηπέδων - εργάτες
• Είκοσι (20) τουλάχιστον παιδιά για ball boys-girls
• Γιατρό και φυσιοθεραπευτή διοργάνωσης

ΠΑΡΟΧΕΣ ΣΕ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ
Σε περίπτωση κάλυψης όλων των παραπάνω υποχρεώσεων, ο συνδιοργανωτής έχει τα ακόλουθα αντισταθμιστικά οφέλη:
Marketing - Προβολή
− Το 50% του συνολικού marketing της διοργάνωσης (αναλυτικά στον επιυναπτόμενο σχεδιασμό Marketing.
− Λογότυπο στην αγωνιστική εμφάνιση των αθλητών (πίσω μέρος)
− Κεντρική Συνέντευξη Τύπου στην Αθήνα
− Παρουσία σε συνέντευξη τύπου στην πόλη των αγώνων
− Ευρύτατη προβολή του συνδιοργανωτή φορέα από τα ΜΜΕ
− Παρουσίαση και λογότυπο του Συνδιοργανωτή στο επίσημο Site της ΕΟΠΕ
− Απονομή μεταλλίων στους αθλητές από τον Συνδιοργανωτή και τους Χορηγούς του
Άλλες παροχές
− Παραχώρηση αθλητικού εξοπλισμού από την ΕΟΠΕ. Ο διοργανωτής αναλαμβάνει το κόστος μετακίνησης και επιστροφής του
− Προετοιμασία και εκτέλεση αγωνιστικού διοργάνωσης από προσωπικό που θα αποσταλεί και αποζημιωθεί από την ΕΟΠΕ
− Ορισμός και αποζημίωση των διαιτητών της διοργάνωσης από την ΕΟΠΕ
− Παραγωγή & αποστολή ταυτότητας διοργάνωσης από ΕΟΠΕ Όλα τα ανωτέρω περιγράφονται αναλυτικά και κατοχυρώνονται με σχετική σύμβαση μεταξύ των συμβαλλομένων πλευρών.
Όλα τα ανωτέρω περιγράφονται αναλυτικά και κατοχυρώνονται με σχετική σύμβαση μεταξύ των συμβαλλομένων πλευρών.
Για κάθε επιπλέον πληροφορία, κάθε ενδιαφερόμενος φορέας μπορεί να απευθυνθεί στην Ένωση (Δημοτικό Στάδιο «Φώτης Κοσμάς» - Ξενώνες, 681 00 Αλεξανδρούπολη, τηλ: 2551020787 & 2551034030 Fax: 2551034030 e-mail: epesthr1@otenet.gr) ή στο Τμήμα Beach Volley της Ε.Ο.ΠΕ. (τηλ. 210-6801994, e-mail: beach@volleyball.gr)